Zdrowie jest najważniejsze

Badaj się profilaktycznie

Ul. Warszawska 42
Tarczyn

tel. 22 727 70 63

Ważne informacje

W wyniku problemów technicznych są rozsyłane sms-y

informujące o zbliżającej się wizycie w Poradni

Kardiologicznej w SPZOZ w Tarczynie. Prosimy te sms-y

zignorować. 

Za utrudnienia przepraszamy.

 

 

Zakres czasu pracy i kontakt z SPZOZ w Tarczynie

·        przychodnia czynna w godzinach 7:30- 18:00

·        punkt pobrań czynny w godzinach 7:30 - 10:00

·        kontakt telefoniczny z przychodnią pod numerami:

22 727 70 63 oraz 22 727 70 87

·        bezpośredni kontakt telefoniczny

       z Poradnią stomatologiczną:

22 727 80 64, 22 727 70 63 wew. 1

·        Zapisy na zabiegi fizjoterapeutyczne: 22 727 70 63 wew. 2 w godzinach

8.00-13.00 (poniedziałek, środa, czwartek, piątek) 13.00-19.00 (wtorek)

·        adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zalecenia i informacje dla Pacjentów w związku z dążeniem do ograniczania rozprzestrzeniania się koronawirusa:

·        zalecamy ograniczenie bezpośredniego kontaktu z placówką

       SPZOZ w Tarczynie i kontakt osobisty

       tylko sprawach bezwzględnie tego wymagających,

 

·        zalecamy jako pierwszy, kontakt telefoniczny z Rejestracją w SPZOZ w Tarczynie celem uzgodnienia dalszej drogi postępowania we własnym przypadku medycznym,

- Pacjenci wymagający konsultacji lekarskiej zostaną umówieni na dostępny wolny termin teleporady, podczas której Lekarz zdecyduje o konieczności

osobistej wizyty w poradni,

- Pacjenci umówieni na wizyty osobiste proszeni są o terminowe przybycie nie wcześniej niż na 5 minut przed wyznaczoną godziną

 

·        zamówienia na leki stałe (Pacjenci zadeklarowani do SPZOZ w Tarczynie)

prosimy kierować drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożenie osobiście do skrzynki umieszczonej przy wejściu głównym do Przychodni.

- na zamówieniu oprócz nazw leków i ich dawkowania prosimy umieszczać

swoje dane: imię i nazwisko, Pesel oraz aktualny numer telefonu, na

który zostanie wysłany kod PIN do e-recepty.

- czas realizacji zlecenia na e-receptę wynosi 7dni. Zalecamy odpowiednio

wczesne złożenie zamówienia

 

·        Informacje w sprawie szczepień ochronnych znajdują się w zakładce:

Szczepienia

 

·        Opłatę za umówioną teleporadę komercyjną realizowaną za

pośrednictwem  naszej przychodni prosimy dokonywać przelewem

na nr rachunku: bankowego: 76 8008 0008 2001 0011 1953 0005

 

Informacje dla pacjentów odwiedzających gabinet stomatologiczny w czasie epidemii:

  •  Zapisu na wizytę mogą Państwo dokonać tylko telefonicznie - pod numerem telefonu 227278064
    - Wyjątek stanowi zapisywanie się podczas trwającej wizyty na kolejną.
  • Pacjentów zapraszamy na konkretną godzinę. Pacjenci nie będą wpuszczaniu wcześniej do budynku w celu ograniczenia kontaktu z pozostałymi pacjentami.
  • Aby wejść do budynku należy skierować się do wejścia E i zadzwonić dzwonkiem umieszczonym przy drzwiach, opisanym "stomatologia".
    - Należy zaczekać aż personel stomatologii otworzy Państwu drzwi.
  • Po wejściu do budynku personel stomatologii obowiązkowo mierzy pacjentom temperaturę ciała termometrem bezdotykowym.
    - Jeśli temperatura ciała przekracza 37,3 stopni pacjent nie zostanie wpuszczony do gabinetu i proszony będzie o kontakt telefoniczny w celu ustalenia nowego terminu wizyty.
  • Do budynku wpuszczamy jedynie pacjenta, bez osób towarzyszących.
    - Wyjątek stanowi osoba niepełnoletnia, która może wejść tylko z jednym opiekunem.
    - Wyjątek stanowi osoba dorosła której stan zdrowia wymaga opieki.
  • W rejestracji stomatologicznej każdy pacjent wypełnia ankietę wstępnej kwalifikacji, z którą następnie wchodzi do gabinetu.
  • Jeśli pacjent znajduję się na kwarantannie lub jest przeziębiony nie zostanie przyjęty.
  • Przed wejściem do gabinetu stomatologicznego obowiązkowym jest pozostawienie okrycia wierzchniego na wieszaku.

 

Apelujemy do wszystkich naszych pacjentów o wyrozumiałość podczas tej trudnej sytuacji oraz z góry przepraszamy za możliwość wystąpienia opóźnień wynikających z indywidualnego podejścia do Pacjenta.

 

 

 

 

 

 

 

 

Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.