zapisy w godzinach 7:30 - 18:00

Tarczyńskie
Centrum Medyczne
Zdrowie jest najważniejsze
Badaj się profilaktycznie
Ul. Warszawska 42
Tarczyn
tel. 22 727 70 63
Nasze Usługi
Ważne informacje
- Szczegóły
- Kategoria: Powitanie
- Opublikowano: poniedziałek, 17, marzec 2014 08:08
- Super User
- Odsłony: 33882
W wyniku problemów technicznych są rozsyłane sms-y
informujące o zbliżającej się wizycie w Poradni
Kardiologicznej w SPZOZ w Tarczynie. Prosimy te sms-y
zignorować.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zakres czasu pracy i kontakt z SPZOZ w Tarczynie
· przychodnia czynna w godzinach 7:30- 18:00
· punkt pobrań czynny w godzinach 7:30 - 10:00
· kontakt telefoniczny z przychodnią pod numerami:
22 727 70 63 oraz 22 727 70 87
· bezpośredni kontakt telefoniczny
z Poradnią stomatologiczną:
22 727 80 64, 22 727 70 63 wew. 1
· Zapisy na zabiegi fizjoterapeutyczne: 22 727 70 63 wew. 2 w godzinach
8.00-13.00 (poniedziałek, środa, czwartek, piątek) 13.00-19.00 (wtorek)
· adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zalecenia i informacje dla Pacjentów w związku z dążeniem do ograniczania rozprzestrzeniania się koronawirusa:
· zalecamy ograniczenie bezpośredniego kontaktu z placówką
SPZOZ w Tarczynie i kontakt osobisty
tylko sprawach bezwzględnie tego wymagających,
· zalecamy jako pierwszy, kontakt telefoniczny z Rejestracją w SPZOZ w Tarczynie celem uzgodnienia dalszej drogi postępowania we własnym przypadku medycznym,
- Pacjenci wymagający konsultacji lekarskiej zostaną umówieni na dostępny wolny termin teleporady, podczas której Lekarz zdecyduje o konieczności
osobistej wizyty w poradni,
- Pacjenci umówieni na wizyty osobiste proszeni są o terminowe przybycie nie wcześniej niż na 5 minut przed wyznaczoną godziną
· zamówienia na leki stałe (Pacjenci zadeklarowani do SPZOZ w Tarczynie)
prosimy kierować drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożenie osobiście do skrzynki umieszczonej przy wejściu głównym do Przychodni.
- na zamówieniu oprócz nazw leków i ich dawkowania prosimy umieszczać
swoje dane: imię i nazwisko, Pesel oraz aktualny numer telefonu, na
który zostanie wysłany kod PIN do e-recepty.
- czas realizacji zlecenia na e-receptę wynosi 7dni. Zalecamy odpowiednio
wczesne złożenie zamówienia
· Informacje w sprawie szczepień ochronnych znajdują się w zakładce:
Szczepienia
· Opłatę za umówioną teleporadę komercyjną realizowaną za
pośrednictwem naszej przychodni prosimy dokonywać przelewem
na nr rachunku: bankowego: 76 8008 0008 2001 0011 1953 0005
Informacje dla pacjentów odwiedzających gabinet stomatologiczny w czasie epidemii:
- Zapisu na wizytę mogą Państwo dokonać tylko telefonicznie - pod numerem telefonu 227278064
- Wyjątek stanowi zapisywanie się podczas trwającej wizyty na kolejną. - Pacjentów zapraszamy na konkretną godzinę. Pacjenci nie będą wpuszczaniu wcześniej do budynku w celu ograniczenia kontaktu z pozostałymi pacjentami.
- Aby wejść do budynku należy skierować się do wejścia E i zadzwonić dzwonkiem umieszczonym przy drzwiach, opisanym "stomatologia".
- Należy zaczekać aż personel stomatologii otworzy Państwu drzwi. - Po wejściu do budynku personel stomatologii obowiązkowo mierzy pacjentom temperaturę ciała termometrem bezdotykowym.
- Jeśli temperatura ciała przekracza 37,3 stopni pacjent nie zostanie wpuszczony do gabinetu i proszony będzie o kontakt telefoniczny w celu ustalenia nowego terminu wizyty. - Do budynku wpuszczamy jedynie pacjenta, bez osób towarzyszących.
- Wyjątek stanowi osoba niepełnoletnia, która może wejść tylko z jednym opiekunem.
- Wyjątek stanowi osoba dorosła której stan zdrowia wymaga opieki. - W rejestracji stomatologicznej każdy pacjent wypełnia ankietę wstępnej kwalifikacji, z którą następnie wchodzi do gabinetu.
- Jeśli pacjent znajduję się na kwarantannie lub jest przeziębiony nie zostanie przyjęty.
- Przed wejściem do gabinetu stomatologicznego obowiązkowym jest pozostawienie okrycia wierzchniego na wieszaku.
Apelujemy do wszystkich naszych pacjentów o wyrozumiałość podczas tej trudnej sytuacji oraz z góry przepraszamy za możliwość wystąpienia opóźnień wynikających z indywidualnego podejścia do Pacjenta.

Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.